Wednesday, December 11, 2013

Post oh Post..

Assalamualaikum w.b.h

Post yang lepas aku guna Inggeris..Tetiba kali ni aku pakai melayu pulak..Hadess.. Memang rojaknyer blog la.. Bole pening kalau orang yang baca blog aku ni..haha..LAntak. Ni kan ibarat diary online aku so ikut aku nak buat rojak ke..cendol ke..roti canai original tanpa mix telur ke.. (Ok, melalut ke makanan pulak sebab lapar.)

LAtely ni, aku macam agak malas-malas nak tulis. Opps! Bukan lately lagi da..sejak bertahun-tahun ni..ak makin malas nak online, taip and post..Nak set schedule post pun tak rajin. Ish ish ish..anak dara seorang ni.. (kalau ummi, mesti da geleng kepala tengok fi'il anak dia hok ni).

Pelik kan bila tetiba jer aku cakap hal post-post ni..padahal cam selalu jer aku cakap malas nak post. Actually, aku terpandang blog member ni nurulltohru.blogspot.com ..rajin bebenor dia mengepost di situ..Nak banding dengan aku ni, baru nak masuk berbelas post..Walhal da akhir tahun pun..aiseh man..

Lepas aku tengok dia punya, aku cek blog post aku..Sikiiit nyer..haha..terasa bangga pulak. Post yang paling banyak pun tahun 2011 iaitu 78 post..Wow, ape la yang aku post sampai banyak macam tu kan? Ni nampaknya tahun depan kena lebih produktif..Takkan nak biar bersarang lama-lama pulakkan (bak kata cik tohru la kan~)

InsyaAllah kalau online and tetiba teringat dekat blog, aku akan cuba jugak cari idea untuk post sesuatu. Andai kata aku terleka dengan dunia hiburan internet yang lain.......hehehe, hanya kata maaf mampu ku ungkap.. Miane :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kata-kata hikmat: Jangan terperangkap di masa yang lalu mahupun terlalu risaukan masa hadapan yang belum tentu, sebaliknya nikmatilah masa sekarang yang sedang dilalui.