Thursday, December 30, 2010

MinaT W.o.W

Argh~leganya..semalam aku dah berjaya menulis sebuah cerita lengkap utk dhantar kpd karnadya.Erm,bukan novel la..jus hantar sbb dorg anjurkn prtndingan mnulis brdasarkan gambar..Fuhh~Citer tue siap dlm 12.30am smlm..ambil masa dlm 2 jam lebih utk siapkn 1 cerita..hurm,hampir dpt sakit jantung menulis cerita tu smlm..Mmg i feel like i'm the character in dat story..hu~Sabar je la dgn adk yg sntiasa masuk bilik x ketuk pintu o beri slm..But stil aku akn trperanjat coz da hilang di dlm dunia sndiri..Hu..nt ak postkn kt blog nie..Pe yg mmbuatkn ku br+ happy,my mom puji jln cerita tue wlaupun dia x baca lg..Sumaiyah kata ok..Waa~leganya hati.Walaupun penat brmain bowling n surprise party di siang hari namun ku gagahi diri ini membuat story..Kerana minat yg mndlm dlm bidang penulisan sgala badai snggup ku tempoh..Wah3..mntang2 da kerap mnulis,brmadah pula aku kt sini..hak2
Sekarang aku tgh cuba mengusaha utk menerbitkan sbuah novel karyaku sndri..andai kata karangnku mnjadi pilihan,Dat will be my plonjak semangt..Actually,aku sntiasa gusar karyaku dikatakn hampir srupa dgn karya2 len d psrn..Not much confident yet i think..Huaa!!!

"W.o.W"   world of writing...
-Rosemary-