Showing posts with label vacation. Show all posts
Showing posts with label vacation. Show all posts

Monday, January 30, 2012

PanOraMa

It just happen I walk around the village and felt like taking s morning picture.. Well, hardly had any batteries left at that time..Besides, I didn't bring my charger along in case the batteries are out.. Nah.. Whatever! As long as I got few pictures taken.

Below is pictures taken at paddy field..Beautiful right[^-^]





Information : The picture is taken at paddy field Perlis in Padang Pauh. Its a good spot for a relax morning walking..This paddy is almost ready to be taken and processed.

Monday, January 17, 2011

Kuruskn badanmu sambil photoShOOT!!!

Wah!Wah!Wah!Seronoknyer rase bila dapat berjalan ambil angin kat luar..Destinasi hari ini...
'Bukit Cahaya Shah Alam'
Entah kenapa,semalam terdetik rasa nak ikut abah gi bukit cahaya..Maybe sebab kita rasa mcm
stamina badan dah x kuat sbb trperap kat rumah..so,kte mmg terus setuju bila abah ajak gi c2..
Bangun pagi2 mmg satu bnda yang kita agak mls..Tambahan pula,kita tidur jam 2 pg sbb tgk movie
ngn umi..he2..mmg x elok tp dah trbiasa..ish3
Time kitorg smpai,parking lot penuh dgn kereta..I felt unbelievable seeing so many people today..
Ya la,biasanya pergi xde la seramai hari ni..Well,byk family n budak kolej yg pergi c2..Dari jauhkita da boleh nampak barisan panjang untuk beli tiket..Hu2 TT_TT mati la I nak kena wait hari ini..
Nanti panas macam mana..Tapi cuaca menyebelahi kita hari ini..Kitorg x rasa panas langsung smpai ke tngah hari..

Rancangan sbnr hari ini nak pusing satu kawasan tue dgn basikal tapi bila kitorg sampai,ramai pula org berbaris nak naik basikal..aigoo..x sanggup kita nak tunggu.So,kitorg decide
nak berjalan je la..(Hi3..shamil malas nak jalan sbnrnya..) Kita agak tr'excited hari ni..Yela,dulukn asyik
terpenjara kat rumah..bosan..Hee~kita main la lumba lari dengan shamil..hu3..kita kalah ;pHm,x kisah pon...Apa yang besnye kalau berjalan,kitorang bole ambil gambar sepuas-puasnya..hua3
Kalau ada jer spot menarik,kita akn stop ambil gmbar..he3


Macam2 gaya kitorg pose..Tapi..yang kita x boleh lupakan ialah masa abah kena serang dengan penyengat..Hak5..mula2 kitorg stop ambil gmbar kat papan tanda rumah negeri pahang..Then,time kita n solehah nak suruh shamil ambilkn gmbar kat papan tanda penang..abah menjerit suruh lari sebab ada penyengat menyerang..Apa lagi,kelam kabut la kitorg lari..Masing2 berusaha pukul n buang penyengat tue..He3..actually yg kena sengat n dkejar tue abah jer..Tapi,mestilah kita kena membantu abah yang dalam kesusahan..hee~

Destinasi wajib kalau pergi ke bukit cahaya mestilah Rumah Iklim dia..Memandangkan kita masih di bulan satu,musim sejuk pun x habis lagi..Waduh...nyesal x bawa baju sejuk..untung betul solehah bawa jaket dia..he3..x pe lah..kita anggap ni latihan menghadapi suhu yang sejuk..Seronok pula main baling2 ais..kita siap buat orang salji mini kat atas pemegang dia..hak3
hm..tue je la cerita hari ni..Kita masukkan sekali gambar2 kenangan hari ni.. >_<

 

 yeh..superman beraksi..
  siapa tinggi siapa rendah?_?
  Mcm2 kitorg buat >_<

  Jom gi solat ;p

  < hah!awang klntan mana la tue?


spot human >_< n guess ???

Tuesday, November 3, 2009

JaLaN2 di koTa buNGa



Waduh2..byk btol pmndangn2 indah yg
kter dpt tgk ble brada di puncak,indonesia..
especially villa2 dia yg trdpt byk di puncak
dgn reka bntuk yg plbgai..naik gram lak kalu
tgk jer..oleh itu,kte pon snap la foto2 villa
yg ader kt c2..nk jln dri 1 vila ke 1 vila mmg
capek dong..luas amat tmpatnya...huhu..xpe la..yg pnting
dpt tgk vila2nyer..comel2..
sori la yer kalu x nmpak..he2..byk sgt kalu
mau ltak sume..>_<